کانون کار و زندگی شریف

عبور از روزمرّگی و شروع تغییر سازنده

کانون کار و زندگی شریف محملی است خودجوش برای پیگیری و پیاده سازی برخی الگوهای نوآورانه اجتماعی جهت بهبود وضعیت کار و زندگی جامعه شریفی و فکر می کنیم که این الگوها با تکیه بر خلاقیت و توان جمعی شریفی ها و سایر کارآفرینان اجتماعی و نوآور کشور قابل طراحی و پیاده سازی است. در واقع این کانون بستری را ایجاد خواهد کرد تا طرح ها و خلاقیت های پس ذهن دانشجویان، اساتید، کارکنان دانشگاه، و سایر کارآفرینان کشور در رابطه با نوآوری های اجتماعی پیرامون جامعه شریف شنیده شود و فرصتی برای اجرای آن ها فراهم شود. به امید خدا.

بایگانی
آخرین مطالب

مشکلات زیادی در اجتماع اطراف ما (کشور و دانشگاه) وجود دارد و با توجه به محدودیت امکانات دولت و دانشگاه، نمی­توان رفع همه‌آنها را را بر عهده‌ی این نهادها بگذاریم بلکه، بایستی بدنبال یک سری نوآوری­­‌های اجتماعی باشیم که با اتکا بر داشته‌­­های خودمان و بصورت درونزا، الگوهایی را برای رفع این مشکلات طراحی و اجرا کنیم.

برای شروع به حل این مسایل اجتماعی راه حل­‌ها و مدل­های متنوعی بررسی شده و در نهایت با مشارکت گرفتن از کمک‌­ نهادهای بانک قرض الحسنه رسالت ، «انجمن حامیان فرهنگ قرض الحسنه و کارآفرینی اجتماعی»و دانشگاه صنعتی شریف در راستای حل برخی از این مشکلات تلاش می‌کنیم.

کانون کار و زندگی شریف مجوز فعالیت خود را از انجمن گرفته و دانشگاه صنعتی شریف نیز فعالیتهای آن در دانشگاه را به رسمیت شناخته است و سعی دارد در کارهایی که نیل به اهداف زیر را در جامعه‌ی دانشگاه شریف میسر می‌کند، مشارکت داشته باشد:

1- ایجاد زمینه هایی برای تحقق مسئولیت­های‌ اجتماعی جامعه‌­ی شریف در برابر جامعه 

2-ایجاد زمینه‌­هایی برای تحقق مسئولیت­های اجتماعی جامعه در قبال دانشگاه شریف

3-ارایه مدلهایی برای ارتقای اسکان و بهبود مهارت­های زندگی دانشجویان

4- راهبردهایی در جهت توسعه کارآفرینی، اشتغال و پژوهش

5-توسعه‌ی الگوهای تسهیل ازدواج دانشجویان دانشگاه

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی